Thursday, August 09, 2012

EXO-M “what is love”

喜欢这段没啥特别的歌词ing :)

I lost my mind 当你走进我视线
就在你周围整个世界 get in slow motion
请你告诉我 如果这样就是爱

爱无所不在 
会让我忘记伤害 分担悲哀 学习关怀
吵过 哭过 还能拥抱
请你告诉我 如果这样就是爱

谢谢让我忘记伤害 分担悲哀 学习关怀的你们 :)

6 comments:

Anonymous said...

呵。。呵。。这就是爱哦 (妈)

Anonymous said...

:o

x said...

@妈:爱无所不在~~~

@anon: 什么表情呀?=_= 呵呵

x said...

hahahaa, anon invisible, u cracked me up XD

but it's so weird ur posts doesn't appear here anymore ="=

YAY~ 我也爱你啦~^^

x said...

now i sound like a total freak replying to imaginary ppl...

Anonymous said...

^.^