Friday, October 17, 2008

lite på svenska

jag tror jag vill skriva posten här på svenska, hehe...
june, man får inte frågar mårten om vad skriver jag här, okej? han vill skratta ingen sluta XD
du behöver inte förstå vad skriver jag.
men jag tänker att det finns jätter bra, för jag kan skriva lite på svenska efter läser det för bara två månad.
och jag praktiserar inte på hemma XD huhuhu...

jag kan mår att i år är inte samma med föra året.
jag vet inte precis varför själv.
där är någon saker som är olik....
ah, det är inte viktig.

vi vill har en prova på svenska snart.
varför alla skrivningar kom tillsammans???
haiz, jag ska åker till storbritainen veckan efter skrivningen på chalmers. så jag vill tar inte min exam på svenska till efter dess XD
lycka till för jag
lycka till för ni alla också!

presentation i morgon!

No comments: